Jack Daniel’s Single Barrel

Jack Daniel’s Single Barrel Tennessee Whiskey
Jack Daniel’s
Single Barrel
Odwiedziłem wiele sklepów. Przejrzałem oferty w Internecie. W Sieci natknąłem się na miejsca, które prezentowały na zdjęciach mojego białego kruka. Po wymianie wiadomości lub rozmowie telefonicznej okazywało się, że zdjęcie nie odpowiada temu co jest na magazynie.

Byłem w tym sklepie w sobotę. Następnego dnia wróciłem z zamiarem pewnego zakupu. Przechodzę koło regału z bourbonami oraz Tennessee Whiskey. Nigdy nie przechodzę obojętnie. Nawet jeżeli znam już niemal na pamięć, na której półce stoi jaka marka i rodzaj to zawsze patrzę w tą stronę. Nie inaczej było i tym razem. Zatrzymałem się i zrobiłem krok w tył.

Pomiędzy Jack Daniel’s Single Barrel Select ktoś postawił poniszczone kartonowe pudełko. Na jego froncie zdjęcie. Jeszcze tylko upewnić się czy w środku jest to samo. Jest! Przypadek lub nie (w tym momencie jestem w stanie we wszystko uwierzyć), w mojej kolekcji znalazł się pierwszy z serii Jack Daniel’s Single Barrel, za którą odpowiadał mistrz destylacji Jimmy Bedford.

Elegancka, w kształcie karafki butelka, zakończona gustownym drewnianym korkiem. Moja zdobycz posiada następujące dane: Rick No. R-19, Barrel No. 8-2388, Date 7-17-08. Zajmuje zaszczytne miejsce w kolekcji Jack Daniel’s.
___
Alkohol szkodzi zdrowiu
Tekst archiwalny z 10.10.2011 r.

Popularne posty