Bulleit Bourbon

Bulleit Kentucky Straight Bourbon Whiskey
Bulleit Kentucky
Straight Bourbon Whiskey
W oczy rzuciła mi się butelka. Zwraca na siebie uwagę swoim kształtem aptekarską etykietką i wytłaczanymi napisami. Wygląda jak lekarstwo lub produkt domowej receptury. Spojrzałem i poszedłem dalej aby za parę chwil wrócić po nią. Okazała się strzałem w dziesiątkę.

Bogaty miły w zapach, który w momencie przełykania przeistacza się w przyjemny smak. Za to lubię bourbona. Bulleit Bourbon zapewnia duże doznania. Pije się przyjemnie.

Posiadana przeze mnie butelka, bez kulkowego dozownika, o pojemności 0,7 litra zawiera 40 procentowy, siedmioletni trunek.

Być może mała popularność w Polsce jest sprawą marketingu. Cenowo stanowi konkurencję dla słynniejszych marek. Warto zrobić sobie odskocznie.
___
Alkohol szkodzi zdrowiu
Tekst archiwalny z 23.01.2011 r.

Popularne posty