Evan Williams Single Barrel 1999 Vintage Bourbon

Bourbon Evan Williams Single Barrel 1999 Vintage
Evan Williams Single
Barrel 1999 Vintage
Nie ukrywam, że to była okazja. Od chwili kiedy zrobiłem obchód wszystkich co lepiej wyposażonych sklepów monopolowych w mieście Evan Williams Single Barrel 1999 Vintage tkwił w mojej pamięci. Widząc szaleństwo cenowe w Internecie w końcu postawiłem kropkę nad i.

Kupiłem i muszę przyznać, że jestem zadowolony z tego faktu.Butelka, o nieco klasycznym kształcie, zawiera ciemny trunek Zalana zakrętka dodaje elegancji. Evan Williams Single Barrel 1999 Vintage pakowana jest w pudełko z falistego kartonu, przez którego środek biegnie nakładana etykieta.

Mój egzemplarz zawiera bourbon z beczki o numerze 412 destylowanej od 11.10.1999 r. Przelany do butelek został w dniu 6.08.2009 r.

Zapach Evan Williams Single Barrel 1999 Vintage określa się jako natychmiastowym i ekspresyjnym, wyrównany. Smak lekki i czysty, potem pojawia się wata cukrowa, mięta i uderzenie korzenności, wypełniające usta. Finisz czysty i rześki, wiśniowy tytoń. Każdy rocznik tego single barrel Kentucky Straight Bourbon Whiskey nazwanej na cześć pierwszego destylatora to subtelna wariacja na temat gry słodyczy i korzenności. [1]
___
Alkohol szkodzi zdrowiu
[1]- na podstawie książki Wielki Atlas Świata Whisky, autor Dave Broom, wydawnictwo Buchmann, Warszawa, 2011
Tekst archiwalny z 10.03.2012 r.

Popularne posty