Jack Daniel's 120th Anniversary White Rabbit Saloon

Jack Daniel's 120th Anniversary White Rabbit Saloon
Jack Daniel's 120th Anniversary
White Rabbit Saloon
Od pierwszego momentu kiedy zobaczyłem wzór butelki Jack Daniel's 120th Anniversary White Rabbit Saloon bardzo zapragnąłem mieć ją w swojej kolekcji. Wydawało mi się, że europejskie sklepy internetowe oferowały ją za rozsądną cenę. Problem tkwił w transporcie, który albo nie przewidywał opcji Polska lub koszt dostawy był równy wartości samego towaru.

Pojawiła się szansa zakupu w kraju. Niestety cena odstraszyła. Aż tu niespodziewanie dotarła do mnie wiadomość, że polski dystrybutor zdecydował się na sprzedaż Jack Daniel's 120th Anniversary White Rabbit Saloon.

Ta wspaniała limitowana butelka o pojemności 0,7 litra w ograniczonej ilości trafiła do sklepów. Cena niemal czterokrotnie niższa niż pierwsze oferty po jej premierze.

Limitowana edycja Jack Daniel's Tennessee Whiskey wydana została z okazji 120 rocznicy otwarcia baru Pod Białym Królikiem. To miejsce było wyjątkowe nie tylko ze względu na fakt, że to właśnie tam serwowano klientom tą wyjątkową i jedyną w swoim rodzaju whiskey. Można też tam było spotkać samego Jack'a Daniel'sa.

W ładnym stylowym kartonie mieści się najładniejsza z etykiet Jack Daniel's z jaką spotkałem się do tej pory. Butelka Jack Daniel's 120th Anniversary White Rabbit Saloon prezentuje się niezwykle efektownie. Od chwili jej zakupu jest wyjątkowym nabytkiem w mojej kolekcji, który spotyka się z wielkim uznaniem wśród osób, które miały już okazję widzieć ją na własne oczy.
___
Alkohol szkodzi zdrowiu.
Tekst archiwalny z 30.11.2012 r.

Popularne posty