Jack Daniel's Tennessee Honey

Jack Daniel's Tennessee Honey
Jack Daniel's Tennessee Honey
Koncern Brown-Forman wprowadził na Polski rynek Jack Daniel's Tennessee Honey. Likier miodowy na bazie najlepszej whiskey na świecie.

Muszę przyznać, że markietng firmy zadziałał nad wyraz skutecznie. Pierwsze newsy wyczytałem jeszcze przed moimi wakacjami w sierpniu. Po powrocie z Węgier sprawdziłem półki sklepowe. Pomimo że premiera odbyła się 8 sierpnia to do detalicznej sprzedaży trafił dopiero kilkanaście dni później. Komu zabrakło cierpliwości mógł zamówić online.

Niestety sprzedawcy internetowi zasugerowali się sugerowaną ceną, bliską 100 zł. Więksi odbiorcy, tacy jak markety, szybko zweryfikowały tą cenę. Do tego stopnia, że kiedy pojawiłem się w jednym z nich kilka dni po moim zakupie na stoisku nie było ani jednej butelki.

Butelka o pojemności 0,7 litra, z jasną, żółtawą etykietą. Barwa likieru o wiele jaśniejsza, od tego co zastać można w butelce z No.7. Smak pozostaje mi nieznany. Nie koniecznie muszę go smakować. Cieszy bardziej, że marka Jack Daniel's poszerza swoją ofertę w Polsce. Dzięki temu moja kolekcja butelek z logo najsłynniejszej Tennessee Whiskey.
___
Alkohol szkodzi zdrowiu
Tekst archiwalny z 20.09.2012

Popularne posty