Jack Daniel's Winter Jack Tennessee Apple Whiskey Punch

Jack Daniel's - Winter Jack Tennessee Apple Whiskey Punch
Jack Daniel's
Winter Jack Tennessee
Apple Whiskey Punch
Przy okazji poszukiwań następnych butelek Jack Daniel's z limitowanej edycji Scenes from Lynchburg natknąłem się po raz kolejny na Jack Daniel’s Winter Jack Tennessee Apple Whiskey Punch. Czynnikiem decydującym okazała się cena, niższa od konkurencji o blisko 50 zł.

O zakupie zdecydowała tak naprawdę butelka, a dokładnie jej zimowy wygląd. W środku kryje się poncz, który oprócz najlepszej whiskey na świecie zawiera także posmak jabłek, cynamonu i goździków. Zalecane do podawania na ciepło. Nie wiem czy to koniec zimy sprawił stopnienie wartości, nie mniej perełka z logo Jack Daniel's zajęła miejsce obok pozostałych.

Przy okazji wspomnianych poszukiwań dotyczących Scene form Lynchburg, stwierdzam, że bezwzględna jest wcześniejsza kontrola oferowanych przez sklepy online butelek z tą limitowaną serią. Znalezienie czegoś w atrakcyjnej cenie, nie gwarantuje sukcesu. Tym będzie już odpowiedź na zadanie pytanie. Niestety ilość sklepów internetowych z alkoholem nie idzie w parze z jakością.

Nauczyłem się już ostudzać początkowe podniecenie. W zasadzie to do chwili kiedy nie wyjmę z kartonu butelki nie mam pewności czy dostałem zamówiony przeze mnie produkt. Zdecydowanie wolę kupować alkohol poza Internetem. Szkoda tylko, że tak mało okazji jest w tym względzie w najbliższej okolicy. Do tego ceny. Mimo wszystko warto szukać.
___
Alkohol szkodzi zdrowiu
Tekst archiwalny z 06.03.2012

Popularne posty