Four Roses Bourbon

Four Roses Kentucky Straight Bourbon Whiskey
Four Roses
Kentucky Straight
Bourbon Whiskey
W miejscu gdzie zakupiłem największą perełkę tego roku, Jack Daniel's Single Barrel, zdobyłem kolejny butelkę od dawna przeze mnie poszukiwaną.

Jeżeli ktoś zna oferty sklepów internetowych i tych lepiej wyposażonych w rzeczywistym świecie może się zdziwić, że zakup bourbona Four Roses wynoszę do rangi takiego wydarzenia. Cóż, powód mogę podać jeden, za to prozaiczny – cena. Mój egzemplarz kupiłem taniej o 25 zł od najmniejszej cenie znalezionej w ofertach online. Poszukiwany od dawna wreszcie trawił w moje ręce.

Bourbon Four Roses posiada przyjemny bukiet o silnych skojarzeniach wanilii przeplatanej z karmelem lub miodem. Smak skojarzył mi się z Old Fitzgerald'sem. Oboje reprezentują starą szkołę burbonów, o klasycznych właściwościach. Ktoś przyzwyczajony do popularnego, białego Jim Beama wcale nie musi polubić ten Kentucky Straight Bourbon Whiskey klasy standard do jakiej zalicza się wytwarzany od 1888 roku Four Roses.

Uczucie mocy wydaje się zaprzeczeniem jego delikatności i wyrazistości. Byłoby dobrze aby stał się na stałe bywalcem półek sieci marketów. Doskonała jakość za rozsądną cenę, będąca dobrą alternatywą dla hitowego Jim Beama.
___
Alkohol szkodzi zdrowiu
Tekst archiwalny z 21.12.2011 r.

Popularne posty