Jack Daniel's Limited Edition Scenes from Lynchburg No. 7

Jack Daniel's Limited Edition Scenes from Lynchburg No. 7
Jack Daniel's Limited Edition
Scenes from Lynchburg No. 7
Najlepszy trunek na świecie wlany do butelki z serii limitowanej ze scenami z Lynchburga. Każda edycja Scenes form Lynchburg opatrzona jest indywidualną etykietką z wizerunkiem miasta skąd pochodzi Jack Daniel’s. Trafiła do mnie sygnowana numerem 7, choć zamówiona była ta z numerem 9.

Cóż, przekonałem się na własnej skórze, że prowadzenie sklepu i posiadanie rozszerzonej oferty nie zawsze idzie z wiedzą na temat tego co na półkach się znajduje. W sprawie Jack Daniel's Old Limited Edition No. 7 sprawa nie jest taka znów dramatyczna. Dubla w kolekcji nie ma.

Co innego klasyczna edycja Single Barrel. Tutaj moje rozczarowanie okazało się wielkie. Zamiast unikatowej, trudno dostępnej butelki otrzymałem powszechnie dostępną wersję Select. Czas odkręcania, zwracania towaru, wyczekiwania na przelew z pieniędzmi. Nauczony błędem z pewnością dokładniej przyjże się kolejnym sklepom.

Tymczasem wspomnieć muszę o odniesionym sukcesie z generowaniem certyfikatu z unikatowym numerem butelki Mr. Jack's 160th Birthday. Niezliczona liczba kombinacji (zalogowany - niezalogowany, język polski - angielski, kraj USA - Poland).

W końcu nie wiedzieć z jakiego powodu system przepuścił mnie gdy rozpocząłem rejestrację butelki od strony poświęconej pamiątkowym butelkom Jack Daniel’sa. Poczułem taką dziecinną radość kiedy wysunął się z drukarki. Mówią, że faceci nigdy nie dorastają. Wiek pozwala tylko bawić się tym co w dzieciństwie zakazane.
___
Alkohol szkodzi zdrowiu
Tekst archiwalny z 19.07.2011

Popularne posty